Ca în orice profesie, trebuie ținut seamă și de părțile mai puțin atractive ale muncii:
Consum psihic
Presiunile asociate cu gestionarea angajamentelor (responsabilităti mari, riscuri de erori cu consecințe financiare importante pentru clienți)
Perioade aglomerate
25 ale lunii în activitățile contabile, lunile februarie-mai în misiunile de audit
Relaționare dificilă cu unii clienți
Lucrul cu unii clienți dificili, necooperanți
Ambiguități legislative, frecvente schimbări legislative
Dificultatea de a rămâne la curent cu toate standardele profesionale, schimbările legislative, tehnologia și softurile utilizate în profesie.
Muncă statică
Munca indelungata la birou. Putine activitati in afara biroului, in aer liber.
Planificare dificila a activității
Misiunile de audit durează aproape un an de zile și necesită o bună gestionare a sarcinilor, a timpului, a termenele limită, aspecte care induc o doza latentă de stres.
Printr-un management adecvat, o creștere puternică, o bază de clienți diversă și politici și proceduri de lucru interne echitabile, noi încercăm să demonstrăm că aceste aspecte negative pot fi diminuate și chiar eliminate.