Dacă ai ajuns aici, credem că ești interesat să știi ce experiență si ce realizări am acumulat în decursul timpului.
- ce experiență am acumulat în cursul timpului
- care sunt clienții noștri
- ce păreri au ei despre noi
Ani de activitate
18 +
-
2023
Ne relocăm într-un nou sediu, cu birouri spațioase și un grad ridicat de confort, oferind un mediu de lucru plăcut și motivant.
-
2022
Achiziționăm aplicațiile Caseware Audit International si CaseWare Cloud. Caseware Audit International oferă un flux de lucru automatizat și ghidat in cadrul misiunilor de audit, iar platforma CaseWare Cloud, reprezintă DMS-ul nostru principal (Document Management System) și totodată o platforma pentru automatizarea colaborării cu clienții de audit.
-
2020
Apar noi clienți recunoscuți în portofoliu: Romportmet și Liberty Tubular Products Galați, filiale ale grupului LIBERTY.
-
2018
Apar noi clienți în portofoliu, subsidiare ale unor grupuri internaționale, care au dorit auditarea situatiilor financiare în scop de consolidare, cu raportare către auditorul grupului la nivel global.
-
2016
Începem colaborarea cu Moore Audit-One, firma condusă de doamna Ana Dinca.
-
2014
Obținem o finanțare nerambursabila pentru achiziția licentei IDEA by Caseware (pentru analiza bazelor de date), precum și a echipamentelor hardware necesare.
-
2012
Efectuăm prima misiune de audit a situațiilor financiare întocmite în conformitate cu IFRS.
-
2011
Demarăm o colaborare cu firma CECCARF, condusă de doamna Micaela Jugravu, în cadrul unor angajamente de proceduri convenite.
-
2009
Obținem calificativul A, la prima inspecție efectuată de CAFR.
Obținem primele angajamente de audit pentru proiectele finanțate cu fonduri nerambursabile.
-
2008
Efectuăm prima investiție în aplicații software dedicate managementului documentelor de audit: Working Papers by CaseWare.
-
2007
Silviu fondează cabinetul de audit în ianuarie 2007. Grupul Navrom, devine primul client.