Conformitate financiară
Verificăm cheltuielile și documentele pentru a asigura conformitatea cu programul de finanțare si reglementarile relevante.
Minimizarea riscurilor de neeligibilitate
Identificăm și prevenim eventualele neconformități care ar putea periclita finanțarea.
Transparență în raportare
Ghidăm procesul de raportare prin metode clare și detaliate, pentru a asigura corectitudinea datelor transmise.
Îmbunătățirea gestionării proiectului
Oferim recomandări pentru optimizarea procedurilor interne, crescând eficiența implementării proiectului.
Parcurs
-
1
Completați chestionarul nostru
...cu informațiile ce ne sunt necesare pentru fundamentarea ofertei financiare.
-
2
Dumneavostră vorbiți. Noi ascultăm
Vom începe prin a vă cunoaște proiectul. Ceea ce ne spuneți va modela modul în care ne folosim resursele și expertiza pentru a vă ajuta să obțineți întreaga finanțare și să vă documentați cât mai bine tranzacțiile astfel încât să stați liniștiți când veți fi verificați în perioada post-implementare.
-
3
Noi propunem. Dumneavostră decideti
Vă transmitem oferta financiară, bugetul de timp și ratele orare pentru eventualele servicii suplimentare.
-
4
Dumneavostră încărcați documentele. Noi audităm
Platforma cloud utilizată de noi ne permite efectuarea în proporție de până la 90% din misiune fără auditori la fața locului.
Încărcați documentele și bazele de date necesare auditului pe platforma CasewareCloud.
Raspundeți și aduceti clarificări la întrebările noastre.
Vă vom asista să primiti integral finatarea.
-
5
Preferăm să prevenim, în loc să corectăm!
Abordarea noastră vă ajută să reduceți cheltuielile neeligibile și să implementați procesele de control pentru diminuarea riscurilor. Vă putem oferi din timp soluții cu condiția să ne comunicați deschis problemele imediat ce ele au apărut.
-
6
Compania primește finanțarea. Noi creștem odata cu ea
- Stați liniștiți, că proiectul dvs. va beneficia de finanțarea solicitată.
- Afacerea ta se dezvoltă odată cu implementarea fără probleme a proiectului tău.